Saturday, May 9, 2009

AKTIVITI HUJUNG MINGGU : TM-WMC KEJOHANAN TOMOI ANTARABANGSA KEDAH III

Pada 8 Mei 2009 2 orang ahli BIKET dari Bandar Baharu bersama 2 orang sahabat mereka telah turun ke Kulim. Di Kulim mereka bergabung dengan seorang lagi ahli BIKET. Destinasi mereka hanya satu....Dewan CRC Kulim. Dalam dewan, mereka bergabung lagi dengan seorang ahli BIKET. Choooppppppp....chop.

Membeli tiket dengan gaya seorang pengamal seni Muay Thai asli. Tiket masuk RM13.....oklah.
Tahun ni....pentas dia hebat....sponsor hebat....spotlight bagus....sound system bagus....gimik peserta nak keluar pun bestttt.

2 orang ahli BIKET yang tengah mabuk asap tembakau cap cawan.....hahahaha


Chooopppppp choooppp......fuhhhh bestttt.....sorak sampai nak terkeluaq kerongkong.

Muka tak puas hati....sebab ada perlawanan yang baru masuk round 2 dah K.O.....woiiiii tiket mahaiiii woi....kalau lawan sat macam ni....tak puasss laa.

Pak Syeikh sedang mendengar penerangan dari tok penghulu berkaitan dengan tangkal kulit tenggiling mati berangan......nak tau lebih lanjut...tanya tok penghulu.

Tangan diangkat.....sambil berazam akan start joging mulai esok sebab terpengaruh dengan bentuk badan ahli-ahli tomoi

Ecehhhh ecehhhhh.......
Mengangkat tangan dengan berazam.....5 tahun lagi aku akan lawan atas gelenggang seperti di belakang.....mulai besok katanya tak mau lagi ambik MC dengan alasan lutut sakit.

Seronok sebab boleh tangkap gambaq kat gelenggang.

Tok penghulu nak masuk gelanggang sebab tak puas hati dengan Geng M-150 dari Kelantan....tapi terpaksa turun balik sebab dia pakai selipar jambam.

Muka tak puas hati sebab pengajur tak bagi masuk dalam gelenggang untuk ambil gambar.....


Tok Penghulu kata...badan dia ni keras nak mampuih....
Yang tengah tu...kalau hang pa nak tau....dialah Q. Eikkasit dari Boxx Warriors. Rekod 200 perlawanan, 155 menang, 40 kalah, 5 seri.....malam ni....dia tumbangkan lawan dengan K.O di pusingan kedua. Hebattttttt......orang yang dok di tepi dia tu.



Laporan : Lee Che Non

No comments:

Post a Comment